GGZ Groep logo

GGZ Groep meet de tevredenheid van de cliënten na elke behandeling met behulp van de Consumer Quality Index (CQi). De CQi is de gestandaardiseerde systematiek die gebruikt wordt voor het meten, analyseren en rapporteren van de ervaren kwaliteit rond kortdurende ambulante GGZ en verslavingszorg vanuit het perspectief van de cliënt. Over 2017 en over 2018 waarderen cliënten hun behandeling bij de GGZ Groep met het gemiddeld rapportcijfer 8,2. Over 2019 waarderen cliënten hun behandeling bij de GGZ Groep zelfs met het gemiddeld rapportcijfer 8,35. Over 2020 waarderen cliënten hun behandeling bij de GGZ Groep zelfs met het gemiddeld rapportcijfer 8,41. We zijn trots op dit resultaat. We besteden regelmatig tijd aan het analyseren van uw antwoorden en de resultaten, zo kunnen we onze kwaliteit continu blijven verbeteren.

CQi 2020Aantal verstuurdAantal ingevuldBejegeningBereikbaarheidSamen beslissenUitvoering
van de behandeling
Beoordeling
  1559 430 9,61 8,95 7,85 8,06 8,41

 

Heeft u nog vragen?

Bel ons op:

040-2364111 .

Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar

Copyright © 2010 - 2024 GGZ Groep, Alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Sitemap